خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
سرهنگ همتی گفت: میزان مشارکت مبنای ارزیابی مقبولیت و مشروعیت نظام در بین آحاد جامعه و جهان بیرون است و می تواند خواب های آشفته دشمنان نظام را برهم زند و تحریم ها را کم اثرتر کند.
کد خبر: ۹۵۸۳۳۴۰
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵

قزوین_ سرهنگ اکبر همتی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به نقش مشارکت مردمی در امر انتخابات و ارتقای امنیت اجتماعی، امنیت سیاسی و امنیت ملی گفت: انتخابات پیش رو را می توان لیله القدر انقلاب اسلامی نامید. چرا که میزان مشارکت مبنای ارزیابی مقبولیت و مشروعیت نظام در بین آحاد جامعه و جهان بیرون است و می تواند خواب های آشفته دشمنان نظام را برهم زند تحریم ها را کم اثرتر کند.

وی گفت: دشمن با هشتک های نه به انتخابات و رأی ندادن و تبلیغات سو، به دنبال مشارکت کمتر از ۳۰ درصد در انتخابات است اما به حول و قوه الهی مشارکت بالای مردم در این عرصه به ویژه در شرایط کنونی، منجر به بالا رفتن آبروی ملی، قدرت ملی و امنیت ملی می شود که این عناوین از مولفه های قدرت چانه زنی و ارزیابی در نظام بین الملل است که در امنیت اجتماعی، سیاسی و ملی ما بسیار موثر است.

سرهنگ همتی با اشاره به ارتباط افزایش سطح آگاهی جامعه و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود اظهار کرد: ارتقا سطح آگاهی مردم منجربه شناخت بهتر در انتخابات و نهایتا اتخاذ تصمیم درست همراه با شناخت و آگاهی می شود. 

وی افزود: با ارتقا آگاهی قطعا می توان مانع جریان نفوذ در بدنه نظام و جامعه گردید. با انتخاب افراد صالح می توان جامعه صالح را تشکیل داد. سرنوشت ایران در دست مردم ایران است این در حالی است که جایگاه رهبری نقش تعیین کننده در حاکمیت دارد اما بصیرت و معرفت مردم تکمیل کننده این امر می باشد.

سرهنگ همتی در پایان گفت: اگر امروز با دستان خودمان سرنوشتمان را انتخاب نکنیم قطعا فردا دیگران برایمان تصمیم می گیرند. همچنان که در سوره مبارکه رعد آیه ۱۱ پروردگار عالم بیان می فرماید؛ «إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم». خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند! این آیه می تواند تلنگری برای ما باشد که اگر غفلت کنیم شاید راهی را که با تلاش و خون پاک هزاران نفر آباد شده را از بین ببریم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها